Udgivet i

Reklameartikler til din virksomhed

pexels artem podrez 6787035 - Reklameartikler til din virksomhed

Det handler ikke altid om at udarbejde den dyreste og mest eksklusive reklamekampagne. Nogle gange kan man nøjes med nogle helt enkle reklameartikler, som vil skabe synlighed af din virksomhed.


Kuglepenne med tryk

Kigger du rundt omkring på skrivebordene på din arbejdsplads, så vil du med garanti finde et hav af kuglepenne. Det samme gælder, hvis du leder efter en kuglepen hjemme i dit private hjem. Mange af disse vil være kuglepenne med tryk og logo fra en bestemt virksomhed. Dette er en meget underspillet form for reklame, hvor du kan ramme kundens underbevidsthed ved at synliggøre din virksomheds navn og logo på en kuglepen på en nem og enkel måde.


Muleposer med tryk

En måde, hvorpå du kan skabe større synlighed af din virksomhed, er gennem muleposer. Disse kan nemt gøres tilgængelige for kunden, hvis du for eksempel har en fysisk butik, eller hvis du har en webshop, hvor du ofte sender varer ud. Derudover opfylder muleposer et fysisk behov og er derfor en meget anvendelig genstand for forbrugeren. Ikke mindst efter, at det er begyndt at koste penge for de tidligere meget brugte plastposer. Her kan du med muleposer også ramme andre kunder, som ser dit logo på en af de bæredygtige smarte poser.

Muleposer fås i mange forskellige størrelser og farver. Med korte eller lange hanke. I forskellige materialer og kvaliteter.

Køb muleposer med tryk hos Shirtdesign.dk og gør din virksomhed endnu mere synlig med et bæredygtigt net, som kan bruges igen og igen, og som både dine kunder, dine medarbejdere, dig selv og miljøet vil elske.

Udgivet i

Splitleasing til dig der bruger bilen både privat og ved erhverv

rodan can 6cqJPeTIuls unsplash - Splitleasing til dig der bruger bilen både privat og ved erhverv

Bruger du din bil til både privat- og erhvervskørsel, så er splitleasing måske en god mulighed for dig. Ved splitleasing betaler du nemlig kun det i ydelse, som du bruger privat. Læs mere om splitleasing på focusflex.dk.

Billigere end beskatning af bil

I mange tilfælde kan splitleasing af en bil, der både bliver brugt til erhverv og privat være en billigere løsning for både arbejdsgiver og den ansatte, i forhold til den normale form for leasing. Ved sidstnævnte bliver den ansatte nemlig beskattet af bilens værdi, uanset mængden af privatforbrug af bilen – der skal blot være et forbrug i privaten. Med splitleasing betaler den ansatte kun for den kørsel, der foretages privat og sparer derfor beskatningen af bilen, som kan være en betydelig besparelse, hvis privatforbruget af bilen ikke er så stort. Derudover sparer virksomheden penge, da medarbejderen selv betaler en del af den månedlige ydelse.

Nem registrering af privat- og erhvervskørsel

Det er både nemt at hurtigt at føre køreregenskab, når du splitleaser en bil. Ved registrering af din privatkørsel har både du og virksomheden styr på det økonomiske, i forhold til hvor meget bilen bliver brugt månedligt til privat- og erhvervsbrug. Køreregnskabet gør det samtidig nemmere at indberette til skat. Hvis splitleasing har vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte Focus Flex Leasing, der er et af de førende selskaber indenfor splitleasing i Danmark. Gennem flere år har de specialiseret sig netop inden for denne form for leasing.

Udgivet i

En god topmadras giver en god nattesøvn

pexels castorly stock 3682238 - En god topmadras giver en god nattesøvn

Det er ikke helt ligegyldigt, om du vælger at benytte en topmadras eller ej på din seng. For en god topmadras ikke alene beskytter din seng, den gør også din nattesøvn langt bedre, end hvis der ikke var en topmadras på sengen.

Hos Bedrenætter.dk kan du finde et stort udvalg af forskellige topmadrasser, som alle hver især kan være med til at forbedre din nattesøvn væsentligt, og som på samme tid giver din seng en længere levetid.

Mange grunde til at benytte en god topmadras

Ikke alene er det en god ide at benytte en god topmadras for søvnens skyld. Du skal også bruge den, fordi den er med til at beskytte din seng imod snavs og slitage. Hos mange af de forskellige topmadrasser som du finder hos Bedrenætter, er det muligt at tage betrækket af og vaske det efter behov modsat selve sengen, hvor det ikke er muligt at tage betrækket af.

Topmadrasser i flere forskellige størrelser

Nøjagtig ligesom en seng findes i flere forskellige størrelser, så findes de topmadrasser, som du finder i Bedrenætters store udvalg også i flere forskellige størrelser.

Mange af topmadrasserne er svanemærket, og det betyder for dig som eksempelvis har allergi, at du får en tryg og komfortabel søvn, fordi mange af madrasserne består af 100% naturlige materialer.

Få hjælp og vejledning hos Bedrenætter

Er du i tvivl om, hvilken en topmadras du skal vælge, så er der altid hjælp at hente hos Bedrenaetter.dk. Deres dygtige hold af søvnspecialister sidder dagligt klar til at hjælpe dig med at finde netop den topmadras, der passer til dine søvnbehov.

Udgivet i

Gode grunde til at bruge Yammer i din virksomhed

pexels rfstudio 3810754 - Gode grunde til at bruge Yammer i din virksomhed

Her kigger vi på en række grunde til hvorfor, at du bør bruge Yammer i din virksomhed. Yammer er et program, der er inkluderet i Office 365.

Hvad er Yammer?

I dag er det vigtigt for virksomheder at være i kontakt med hinanden. Yammer kaldes for et socialt netværktøj, hvor det bliver nemmere at komme i kontakt med andre samt være tilgængelig for dine medarbejdere.

Det vil altså sige, at med Yammer kan dig og dine medarbejdere hurtigere komme i kontakt med andre både, når I skal diskutere forskellige idéer, vidensdele eller noget helt tredje.

Fordele ved Yammer

Der er en del forskellige fordele ved Yammer. Her kan du finde et udpluk af de fordele, din virksomhed kan opnå ved at gøre brug af denne platform.

Øger engagementet

Yammer gør det nemt at sende opdateringer, skabe interesse og øge engagementet i din virksomhed. Medarbejdere kan sende opdateringer, afstemninger, begivenheder og meddelelser til hinanden. Det kan i sidste ende også være med til at forbedre arbejdskulturen uanset virksomhedens størrelse.

Kan altid holde sig opdaterede

Dine medarbejdere får mulighed for altid at holde sig opdaterede uanset, hvor de er henne eller, hvad klokken er.

Samarbejdet forbedres

I og med at medarbejdere nemt og hurtigt kan komme i kontakt med hinanden, kan det forbedre samarbejdet markant. Det er meget enkelt at kommunikere via Yammer, hvorfor dine medarbejdere heller ikke skal bruge en masse tid på det. Desuden kan medarbejdere kommunikere med hinanden i mindre grupper.

Udgivet i

Sådan skaber du et bedre miljø i et åbent kontor

pexels cowomen 2041629 - Sådan skaber du et bedre miljø i et åbent kontor

Rigtig mange virksomheder har i dag åbne kontorer. Mens nogle sørger for at skabe de mest optimale rammer for deres medarbejdere, er der andre, som slet ikke tænker over det. Dog er det vigtigt at skabe et produktivt og godt miljø i et åbent kontor, da medarbejdere ellers hurtigt kan blive forstyrrede. Her finder du tips til, hvordan du skaber et bedre miljø i et åbent kontor.

Optimering af kontormiljøet

Sørg for både at overveje ventilation, belysning og lydisolering, når det kommer til udformningen af rummet. Overvej om det er en fordel med flytbare møbler og skærme, såsom gulvskærme, så rummet kan inddeles med skillevægge. Det vil ikke kun give mere privatliv for medarbejderne, men også sørge for en bedre akustik og et bedre arbejdsmiljø.

Sørg for at der er ryddeligt

Det er vigtigt at alle holder deres skrivebord pænt og ryddeligt på et åbent kontor. Det kan nemt gøres ved hjælp af opbevaringsplads i form af skuffer, kasser, arkivskabe m.m.

Inddrag medarbejderne

Ved at inddrage dine medarbejdere i at skabe guidelines og retningslinjer for kontoret vil det være nemmere at bevare et godt arbejdsmiljø. Hvis hele kontoret bliver enige om specifikke procedurer i forhold til, hvornår man må forstyrre hinanden m.m., vil det gøre det hele nemmere.

Det er ligeledes en fordel at diskutere, hvordan telefonopkald, samtaler og så videre håndteres, når der er tale om et åbent kontormiljø. Selvom det ikke er alle, der er vilde med for mange regler på et kontor, kan det i sidste ende være med til at forbedre arbejdsmiljøet.

Udgivet i

Trænger du til lederudvikling?

austin distel jpHw8ndwJ Q unsplash - Trænger du til lederudvikling?

Hverdagen som leder i en virksomhed med mange medarbejdere under sig kan være en udfordring. Det er svært at tilgodese hver enkelt medarbejder – og sørge for at de hver især får en god dagligdag på arbejdspladsen.

Når du har været leder i en virksomhed i mange år, kan der nemt danne sig en rutine – og det behøver ikke være negativt. I nogle tilfælde ændrer teknologien og samfundet sig bare, og så kan dagligdagens rutiner hurtigt forældes. Det er ikke altid nemt at udvikle sig, når man er leder – og det er ikke altid, at de resterende medarbejdere kommer med feedback. I sådan et tilfælde kan et kursus i lederudvikling være til stor gavn for både dig og dine medarbejdere.

Få værktøjer til lederudvikling med et effektivt lederkursus

Med et kursus i lederudvikling bliver du præsenteret for en masse læringsprocesser, der kan udvikle både dig, din organisation og dit team i en positiv retning. Hvis du tager et lederkursus hos Stifinder kan du blive inspireret til at udforske dine egne holdninger og fremgangsmåder – og ud fra det blive en endnu bedre leder.

En god leder holder overblikket fra start til slut, når et ambitiøst mål skal fastsættes samt realiseres. Det vil bidrage til et bedre arbejdsmiljø og en god stemning blandt du og dine medarbejdere. Stifinder tilbyder en bred vifte af forskellige programmer, som kan være behjælpelige overfor dig. Der kan være stor forskel på hvilke udfordringer, du har som leder – og vi har designet hvert enkelt forløb således, at du får udvidet dine kompetencer.

Udgivet i

Sådan vælger du den rigtige makulator

richard dykes SPuHHjbSso8 unsplash - Sådan vælger du den rigtige makulator

Står du ofte og tænker, hvor skal jeg gøre af alle de fortrolige papirer, som jeg ikke længere skal bruge? Så er en makulator helt klart svaret på dine bønner. Den er hurtig og effektiv til at skaffe fortrolige dokumenter af vejen, så du kan have god samvittighed.

Det kan en makulator gøre for dig

Mange tror fejlagtigt, at en makulator kun kan lave papir om til fine små ukendelige strimler. Det er naturligvis rigtigt, at den laver papirark om til strimler. Men vidste du, at mange makulatorer også snildt klarer at destruere kreditkort, CD’er eller DVD’er?
En makulator er altså en lille effektiv maskine, der kan bortskaffe alt fortroligt materiale på bedste vis. Det er smart, at din makulator kan klare andre ting end kun papir, da du ikke behøver at bekymre dig om, hvorvidt der eventuelt ryger en hæfteklamme eller papirklips med.

Hvordan vælger jeg en makulator?

Det kan godt være, at du tænker, at en makulator er alt for stor og dyr til dit lille kontor. Sådan hænger det heldigvis ikke sammen. Der findes en makulator til kontorer i alle størrelser – både de små og de store.
Når du skal vælge en makulator, så kig på følgende:

  • Størrelse
  • Kapacitet
  • Pris
  • Udseende

Hvis du har et bestemt budget, så start med at kigge på, hvilke modeller, du kan få inden for budgettet. Kig derefter på makulatorens kapacitet, så du sikrer, at den matcher dit behov. Slut af med at kigge på størrelsen og udseendet, så du får en makulator, der passer til dit kontormiljø.

Udgivet i

Indret dit kontor optimalt fra starten

jumpstory download20200527 080730 - Indret dit kontor optimalt fra starten

Skal du i gang med at opstarte en virksomhed, eller skal du til at have et hjemmekontor? Så kan det være lidt af en opgave at gå i gang med indretningen. For hvordan sikrer du, at din arbejdsplads er optimal? Det gør du ved at investere i møbler og anden inventar, der forbedrer dine arbejdsbetingelser.

Valg af kontorstol

Det kan være svært på forhånd at vide, hvilken kontorstol der matcher dig og din arbejdsplads. Du skal formentlig sidde mange timer på kontorstolen. Derfor er det vigtigt, at du sidder godt og ergonomisk korrekt, så du undgå smerter diverse steder.

Der er et hav af muligheder, når det kommer til kontorstole. Der findes både de almindelige kontorstole med og uden armlæn, sadelstole, balancestole og en del andre typer kontorstole.

Du skal ligeledes være opmærksom på, at nogle kontorstole er designet til, at du kan sidde i dem i flere timer end andre.

Valg af bord og lampe

Langt de fleste, der arbejder på et kontor, foretrækker et hæve/sænkebord, da de derved har mulighed for at indstille bordet, når de henholdsvis sidder eller står op og arbejder. Det er en fordel at kunne skifte mellem de to positioner, så du skiftevis kan sidde og stå på de ekstra travle dage.

Belysningen ved en kontorarbejdsplads er også vigtig. En forkert belysning kan nemlig irritere dine øjne, give hovedpine samt smerter i nakke, skuldre og ryg, hvorfor dette også er en faktor, du skal overveje.

Udgivet i

Find den perfekte firmagave

jumpstory download20200527 070251 - Find den perfekte firmagave

For mange virksomheder ligger der en stor udfordring i at finde den perfekte firmagave år efter år. Om det er til jul, påske eller ved sommerferiens start, at medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder skal forkæles med en erkendtlighed, skaber ofte den samme panik. Hvad er det egentlig, der gør modtagerne glade for gaven?

Få hjælp af en erfaren firmagavevirksomhed

Hvis dit firma føler, at det er en svær proces hele tiden at være på forkant med at finde en ideel firmagave, så søg hjælp hos Bach-promotion.dk. Vi er en erfaren firmagavevirksomhed, som har fingeren på pulsen. Det er vores første prioritet konstant at følge med tiden, så vi hele tiden udvikler os og er på forkant med, hvad du og dit firma har behov for i forbindelse med firmagaver.

Find inspiration til din næste firmagive

På vores webshop kan du finde firmagaver her. Der er masser af inspiration at hente til eksempelvis: jubilæumsgaver, julegaver og påskegaver. Ønsker du en anden type firmagave, så har vi opdelt vores gaver i kategorier som personlig pleje, computer og tele-tilbehør, gavekurve, ting til boligen m.m. Du kan derfor nemt danne dig et overblik, og se hvad der gemmer sig af spændende ting bag vores overordnede kategorier.

Vi oplever, at især vores kategori med ”Vælg selv gave” er et stort hit. Mange firmaer foretrækker dette, da deres medarbejdere derved frit kan vælge, hvad de har behov for.

Udgivet i

Mangler du inventar til en bagerbutik?

691 - Mangler du inventar til en bagerbutik?

Noget af det vigtigste, når det kommer til butikker, er indretning og inventar. Hvis du mangler det perfekte inventar til din bagerbutik, så er Inventa klar til at hjælpe dig.

En af Danmarks førende producenter af inventar hedder Inventa. Når det kommer til indretning og design af inventar til alle typer brancher, er de din bedste ven. De har næsten 70 års erfaring og har en stab af medarbejdere, der leverer et solidt håndværk og nogle stærke designs, der opfylder alle dine behov og ønsker. De kan hjælpe dig med alt fra planlægning til design, indretning og den praktiske produktion af bagerinventar. De har fabrik og hovedkontor i Spøttrup i Salling.

Når du vælger Inventa, får du en løsning, der er nøje gennemarbejdet. Lige fra den første idé til det færdige resultat, og uanset om du ønsker en individuel løsning eller en totalløsning, hvor de tager sig af det hele. Du får en løsning, der er nøje gennemarbejdet fra den første spæde idé til det færdige resultat. Og så er Inventa nogle, du kan stole på. Deres motto er nemlig ’Et ord er et ord’.

Og de har da også nogle fornemme projekter på CV’et. De har blandt andet designet og specialbygget en ny disk og vinduesvitrine til det prestigefyldte konditori La Glace i København. Et gammelt konditori, der går tilbage til 1870 og således er en traditionsrig og kvalitetsbevidst virksomhed, kendt af mange i hele Danmark. De diske, Inventa har leveret, følger den gamle disks forløb og er nu med to kølede sektioner, en ukølet og en frostsektion under bordpladen. For både disk og vitrine gælder det, at det er af høj kvalitet og gode materialer, såsom mahogni, messing og marmor.